Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej – przepisy

Czym jest dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej?

Dieta warzywno-owocowa nie leczy objawów choroby, ale jej przyczyny. Same produkty nie leczą, a fenomenem jest uruchamianie samoleczących mechanizmów organizmu przy zastosowaniu diety z niską kalorycznością. Działa ona podobnie jak post. Już w pradawnych czasach ludzie wiedzieli, że czasowe ograniczenie pożywienia potrafi przywrócić zdrowie. można uczyć się od zwierząt, które zawsze gdy są chore przestają jeść, co zwykle prowadzi do wyzdrowienia. Choroby jak wskazują badania w dużej mierze zależą od naszej diety, żywność bowiem może zmieniać aktywność genów. Dlatego warto stosować okresowe posty, takie jak dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej, bo wydłużamy w ten sposób życie w zdrowiu.

Jakie jest cel diety?

Celem metody jest uruchomienie zdolności samoleczenia. Zaczerpnięta z głodówek dieta warzywno-owocowa jest okazją do pozbycia się toksyn, wieloletnich złogów i i przywrócenia organizmowi równowagi.

Co jeść podczas postu?

Jeżeli chcemy przygotować się do tej specjalnej diety warto zaglądnąć do książki “Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbowskiej – przepisy”.  Znajdziemy tu wszelkie zalecenia i gotowe przepisy. Ten rodzaj postu wykorzystuje niskokaloryczne warzywa i owoce, które dostarczamy organizmowi wraz z fitozwiązkami, witaminami i solami mineralnymi. Podczas diety powinniśmy spożywać jak najwięcej surowych warzyw, gdyż zawierają one najwięcej enzymów i są pokarmem najbogatszym biologicznie. Pod warunkiem, że będą to warzywa od zaufanego rolnika, do uprawy których nie używano chemicznych związków. Soki i koktajle z warzyw z niewielkim dodatkiem owoców, wyciskane na świeżo powinny znaleźć się na naszym stole bezapelacyjnie. Ponadto surówki sporządzane tuż przed spożyciem, kiełki, suszone owoce, kiszonki, a także zupy krótko gotowane i warzywa na parze.

“Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej – przepisy” zaleca stosowanie podczas postu następujących warzyw i owoców:

  • liściastych (sałaty, szpinak, seler naciowy, natka pietruszki, jarmuż, koper),
  • korzeniowych (marchewka, seler, pietruszka, chrzan, burak, rzepa, rzodkiew czarna, rzodkiew biała),
  • cebulowych (cebula, por, czosnek),
  • psiankowatych (papryka, pomidor),
  • kapustnych (kapusta biała, czerwona, włoska, pekińska, kalafior, brokuł, brukselka, kalarepa),
  • dyniowatych (cukinia, ogórki, dynia, kabaczek),
  • jabłka, grejpfruty, cytryny, kiwi, granaty, pomarańcze, owoce sezonowe (porzeczki, wiśnie, jagody, maliny, śliwki, borówki amerykańskie.

W książce Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej. Przepisy znajdziemy:

  • listę zakupów za pierwsze dni diety,
  • szybkie wskazówki,
  • przepisy na surówki, koktajle, herbatki, dania gotowane, przekąski i zupy.

Dbałość o porządne zdrowie i kondycję

Zaniedbujemy swoje zdrowie, więc później dostrzegamy tego złe konsekwencje. Podobnie jest z naszą kondycją fizyczną. Nie wysilamy się tak często w tej kwestii. To sprawia, że przybieramy dodatkowych kg, choć tak naprawdę już ich nie potrzebujemy. Jednak tak nie musi być w naszej sytuacji, jeśli tylko otrzeźwiejemy. I skupimy się na tym, na co mamy wpływ. Na swoje życie, które może wyglądać znacznie lepiej. A wystarczy się o to tylko postarać. Możliwe, że lepsze zdrowie i kondycja fizyczna będą później miały przełożenie na nasze wyniki finansowe, życie rodzinne i wiele osobistych sukcesów, które zaczniemy odnosić. Czy nie warto więc podjąć takich starań? Na pewno tak, więc przekonajmy się, dzięki czemu będzie nam łatwiej.

Szukamy prostych rozwiązań

Zaliczamy się do osób, które uwielbiają prostotę. Także te trudniejsze rzeczy staramy się pod różnymi względami upraszczać. Czynimy tak, aby przekonywać się do innych. Później dostrzegać kolejne korzyści, które mogłyby z tego wynikać. Wnioski takiej rozpatrujemy dość często. Zachęcają nas również nasi bliscy krewni i przyjaciele, którym na nas zależy. Chcą dla nas jak najlepiej, więc nie będą nas w tych działaniach zniechęcać. Bardziej zachęcą do tego, abyśmy pewnej diety czy ćwiczeń trzymali się jak najdłużej. A jeśli nie jest to możliwe, to z takiego towarzystwa toksycznego powinniśmy dość szybko zrezygnować.

Wnioski te rozpatrujemy także na przestrzeni kolejnych lat. One są dla nas pewnym wyzwaniem, z którym spotykamy się na bieżąco. Dodatkowo zmienia się to przez Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej. Przepisy na wychodzenie z różnych chorób i schorzeń zdrowotnych. Wypróbowana została ona przez setki tysiące osób w naszym kraju. Także i my powinniśmy wejść do tego grona zadowolonych osób. Mogły zauważyć, jak zdrowie ich zaczyna się poprawiać już poprzez wdrożenie dość prostej diety owocowo-warzywnej.

Inwestujemy w nową jakość zdrowia i życia

Poprzez konkretne inwestycje zbieramy pewne korzyści finansowe. Jest to tym pewniejsze, jeśli wcześniej pozwoliliśmy sobie na ich sprawdzenie. Oceniliśmy jakość, jak i potwierdziliśmy, że jest wyjątkowa w wielu aspektach. Podobnie jest z dietami i ćwiczeniami. Do tej diety dąbrowskiej zbyt długo nie będziemy się przekonywać. Logika podpowiada nam, że musi być ona zdrowa, a zarazem skuteczna.

Dzięki temu znacznie szybciej pozwolimy sobie na jej wdrożenie. Będzie to dla nas kolejnym wyzwaniem. Przed nim nie będziemy chcieli się w żaden sposób zrażać. Uznamy natomiast, że nasza pozycja jest znacznie lepsza, niż dawniej. Przez to dietę tą pozostawimy sobie i swoim bliskim jak najdłużej.

 

Zyskaj jak najwięcej zdrowia

Poprzez zdrowie odczuwamy satysfakcję z życia. Jest to możliwe, ponieważ korzystamy z niego w pełni. Gdyby nasze zdrowie i kondycja fizyczna szwankowały, to pod wieloma względami odczuwalibyśmy dyskomfort. Lepiej dla nas, jeśli wysilamy się w znacznie większym zakresie. Takie wnioski udaje się nam uzyskiwać na bieżąco. Nie pozostawiamy ich samym sobie, lecz działamy na większą skalę. Jest ona dla nas czymś naprawdę wspaniałym na długie lata. W tym okresie o wiele łatwiej jest nam przekonać się, jak działa ta dieta. My mogliśmy o niej dawniej tylko słyszeń. Natomiast dopiero teraz pozwalamy sobie na jej całkowite wdrożenie. Następnie możemy analizować kolejne zmiany, które pojawiły się w naszym organizmie. Czasami jeszcze dotyczą one zmian w wyglądzie, na lepsze, więc są tym bardziej zachęcające.

Wnioski na kolejne lata

Ciekawe pomysły zdobywamy na przestrzeni wielu lat. Dzieje się tak, ponieważ widzimy siebie z szerszej perspektywy. Ona pozwala nam zapoznawać się z ciekawymi specjalistami z dziedziny zdrowia i diety. Pewni z nich pozwolili sobie na stworzenie książek i ebooków o tematyce zdrowotnej. Właśnie do ich zakupu, a zarazem czytania przekonują nas księgarnie internetowe. Jeśli pozwolimy sobie na taki wybór, to później będziemy zadowoleni w większym zakresie.

To staje się możliwe jeszcze przez to, co dostarcza Kuchnia bez chemii W zgodzie z naturą, stworzona z niezwykłą dokładnością. Dzięki temu występują w niej wypróbowane przepisy kulinarne, które można wykorzystać w swojej kuchni. Uczyniło tak już wielu czytelników tego e-booka. Jeśli do nich dołączymy, to na naszej twarzy będzie mógł pojawić się uśmiech, zadowolenie.

Wybór właściwych przepisów kulinarnych

Czasami trudno jest nam zdecydować, co powinniśmy przygotować na śniadanie, obiad i kolację. Jeśli jednak posiadamy specjalny podręcznik kuchenny ze zdrowymi przepisami, to jest o wiele łatwiej. Zaglądamy do niego naprawdę często. I widzimy, jakie jeszcze zmiany musimy dokonać. Czasami jest ich bardzo wiele. Ale innym razem ograniczamy się do minimum. Czynimy tak by czuć się jeszcze lepiej już niedługo. To czas, który staramy się dokładnie prześledzić, by mieć pewność do wybranych przepisów kulinarnych.

Zostały one sprawdzone nie tylko przez kucharzy. Ale również samych specjalistów od dietetyki i zdrowia. Możemy mieć do nich pełne zaufanie. Zastosować je praktycznie w swojej kuchni, a następnie popracować nad aktualnym zdrowiem, samopoczuciem. Już po kilku dniach, tygodniach, dostrzeżemy nowe korzyści z takiej zdrowej diety. Nie musimy przy tym wydawać aż tak ogromnej ilości pieniędzy na produkty żywnościowe, aby ją realizować.